SkTürk pazardaki, bütün ürün gruplarında pazar paylarını arttırmayı başardı.
Dönemi geleceğe hazırlık yılı olarak değerlendiren SkTürk, yeni teknolojilere, yalın süreçlere, insan kaynağına, Ar-Ge çalışmalarına ve Buzdolabı fabrikasında kapasite artışına yatırım yaptı. SkTürk orta ve uzun vadeli planlarına dahil ettiği sosyal sorumluluk projelerinden vazgeçmeyerek ilerilere taşımaya devam ettirdi.
En büyük atılımını buzdolabı ve difriz soğutucu alanında gerçekleştiren SkTürk, 2011 yılına göre satışlarında % 108 oranında bir artış kaydederek en hızlı ve en yüksek satış adedine ulaştı ve alanında lideri oldu.Böylece SkTürk ana rakipleri ile olan karşılaştırmalı pazar payını 2011 yılındaki %21’den %44’e yüksellti ve Sektörün tartışmasız lideri oldu.
2013 yılının Türkiye endüstriyel mutfak ve sanayi soğutma ekipmanları için yine zor bir dönem olmasını ve yılın ikinci yarısında bir toparlanma başlamasını bekleyen SkTürk, bu yıl istihdamını ve pazar paylarını korumayı, ihracatını artırmayı hedeflemektedir.
Bir önceki yazımız olan İhracatını Arttırarak En Hızlı büyüyen Firma başlıklı ürünümüzüde de incelemenizi öneririz.